PDA

Επιστροφή στο Forum : Pro More

Γιάννης
12-03-2011, 23:14
Γεια σου Andrew.
Άνοιξα αυτό το θέμα για να αποδώσω τα εύσημα για αυτό το καταπληκτικό σκεύασμα.
Μετά από χρήση 2-3 εβδομάδων παρατήρησα απότομη αύξηση στις αναπαραγωγικές δραστηρίοτητες των δίσκων μου.
Δυο θηλυκά έκαναν για πρώτη φορά αυγά,και ένα άλλο που είχε γεννήσει 3-4 φορές σχεδόν διπλασίασε τον αριθμό των αυγών της στην επόμενη γέννα.
Σε αντίθεση από ότι είχα παρατηρήσει στο παρελθόν,δηλαδή όταν ένα θυληκο γεννούσε έβγαζε πολλά αυγά την πρώτη φορά,και τις επόμενες εβδομάδες όταν γεννούσε ο αριθμός των αυγών μειωνόταν.
Επίσης ένας δίσκος μου σε κοινωνικό ενυδρείο που επί μήνες ήταν ντροπαλός και γενικά χαμηλών τόνων,άρχισε να διεκδικει τον χώρο του,να τρέχει για φαγητό ενώ παλαιότερα περίμενε να φάνε πρώτα οι άλλοι και μετά πήγαινε και έτρωγε και αυτός.
Το μόνο αρνητικό που εντόπισα και δεν ξέρω αν οφείλεται στο Pro More είναι σε ένα ζευγάρι που το έχω μόνο του σε ένα ενυδρείο περίπου ενάμιση μήνα,είναι ότι τις τελευταίες μέρες ερωτοτροπούν και τσακώνονται ταυτόχρονα.
Αυτό το ζευγάρι μετά από 3-4 αποτυχημένες γέννες έβγαλε για πρώτη φορά γονιμοποιημένα αυγά μετά από το τάισμα με Pro More,(το ζευγάρι υπολογίζω ότι έχει ηλικία περίπου 15 μηνών)το πρόβλημα είναι ότι ακομη και τα γονιμοποιημένα αυγά είδα να προσβάλλονται από μύκητα και να καταστρέφονται.
Μπορεί να έφταιγε που είχα τοποθετησει προστατευτικό πλέγμα στον κώνο και οι δίσκοι δεν μπορούσαν να αερίσουν τα αυγά?

-------------------------------------------------------------Translation in English - Μετάφραση στα Αγγλικά-------------------------------------------------------------

Hello Andrew.
I started this thread to pay tribute to this amazing formula.
After 2-3 weeks of use I' ve noticed an immediate increase of reproductive activity.
Two females laid eggs for the first time and another one who had given 3-4 spawns almost doubled the number of eggs at the next spawn.
In contrast to that I had noticed before, usually when a female spawn for the first time there was a large number of eggs but at the next spawns the number of eggs was decreasing.
Also a discus in my social aquarium for months was shy and generally low-profile, now began to claim it' s space and run to eat while all this time it waited first the others to eat and then go to eat as well.

The only negative that I have noticed, but I do not know if it is due to Pro More, is that a pair of discus that I keep alone in an aquarium at about a month, they started flirting and fighting at the same time.
The same pair failed after 3-4 spawns and after feeding Pro More they spawned their first fertilized eggs , (the couple I estimate to be about 15 months old) the problem is that even I had fertilized eggs they affected by fungus and destroyed.
Could this happened because I had to put a protective grid of the cone and the discus could not aerate their eggs?