PDA

Επιστροφή στο Forum : White spots on discus / Λευκά σημάδια σε δίσκο

tsiro
22-10-2010, 13:19
Ο δίσκος της φωτογραφίας από μικρός παρουσιάζει λευκά σημάδια σαν μπαλώματα στο κεφάλι και στα πτερύγια, στο υπόλοιπο σώμα δεν παρατηρώ κάτι ανάλογο. θα μπορούσατε να μας εξηγήσετε σε τι μπορεί αυτό να οφείλετε?
Να διευκρινίσω ότι αυτό σε τίποτα δεν τον εμποδίζει να είναι ο κυρίαρχος του κοπαδιού :d

Ευχαριστώ
Λευτέρης.

---------------------------------- Translation in English / Μετάφραση στα Αγγλικά ----------------------------------

Since young age the discus in the photo has white spots like patches on the head and fins, I haven't observed something like that on the body. Could you explain to us how and why this occurs?
I'd like to add that this doesn't stop him being the dominate fish in the tank :d

Thank you,
Lefteris

Andrew Soh
30-01-2011, 02:20
According to the photo, I don't seem to see any white spot. Those whitish patches are loss of pigmentation.:thumbup:

Andrew

****I don't know why this thread is dated 22-10-2010 and I received it only now.:confused:

---------------------------------- Translation in Greek / Μετάφραση στα Ελληνικά ----------------------------------

Σύμφωνα με τη φωτογραφία δεν βλέπω κάποιο άσπρο σημάδι. Αυτές οι άσπρες περιοχές προκαλούνται από την έλλειψη χρωματισμού στα σημεία αυτά. :thumbup:

Andrew

****Δε ξέρω γιατί αυτό το θέμα έχει ημερομηνία 22-10-2010 και εγώ το έλαβα μόλις τώρα. :confused: