PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποια ειναι τα μικροτερα σε μεγεθος ειδη δισκων;

papias21
27-01-2009, 15:39
Γεια σου Heiko!!!!

Θα ηθελα για αρχη να σε συγχαρω για το εργο που εχεις κανει τοσα χρονια!

Θα ηθελα να σε ρωτησω ποια ειναι τα μικροτερα σε μεγεθος ειδη δισκων και που μπορουμε να βρουμε πληροφοριες;

Σε ευχαριστω παρα πολυ!!!

----------------------------translation in English----------------------------

Hello Heiko!!!!

First of all, I would like to congratulated you about the work that you have made so many years!
I would like to ask you which is the smaller species of discus in size and where can we find information?
Thank you very much!!!

Heiko Bleher
06-02-2009, 01:53
Hi,

again sorry for the late answer, I said before why I was unable to come back sooner.

But first of all I wanted to thank you very much for your kind words, that is really nice of you. Thank you.

Secondly, I am nut sure I understand your question correctly. If you search for small discus, you still mean adults, but small size? Correct?. And I wrote extensively in Chapter 2 (Taxonomy), about those. Of the 3 existing species in nature, definitely in average the Heckel discus are always the smallest (also because of least food in nature), and the Blue and Brown (you can see also in my book, photos and sizes) become the largest.

Naturally it depends also on a certain population, as in some regions the discus populations stay smaller. But the smallest in TL are some Heckel discus populations of hardly 10 cm.

I hope this answers you question.

best regards and hope to see you in April in Athens,

always

Heiko Bleher
www.aquapress-bleher.com (http://www.aquapress-bleher.com)

----------------------Μετάφραση στα ελληνικά-------------------

Γεια σας

Και πάλι συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, είπα και πριν γιατί δεν μπόρεσα να έρθω νωρίτερα.

Αλλά πρώτα απΆ όλα θέλω να σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, είναι καλό εκ μέρους σας. Ευχαριστώ.

Κατά δεύτερον, δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνω καλά την ερώτηση σου. Αν ψάχνεις για μικρούς Δίσκους, εννοείς ενήλικους αλλά μικρούς σε μέγεθος ? και γράφω και εκτενώς στο κεφάλαιο 2 (ταξινόμηση) για αυτό. Από τα 3 υπάρχοντα είδη στην φύση ,προφανώς σε μέσο όρο ο Heckel είναι πάντα ο μικρότερος (επειδή βρίσκει την λιγότερη τροφή στην φύση) και ο Μπλε και ο Καφέ (μπορείς να δεις επίσης και στο βιβλίο μου, φωτογραφίες και μεγέθη) γίνονται οι μεγαλύτεροι.

Φυσικά εξαρτάται επίσης και από τον συγκεκριμένο πληθυσμό, και αυτό γιατί σε κάποιες περιοχές οι πληθυσμοί τον Δίσκων μένουν μικρότεροι. Αλλά οι μικρότεροι σε ΤL είναι μερικοί πληθυσμοί Heckel, το πολύ 10cm.

Ελπίζω αυτό να απαντά στην ερώτησή σου

Καλύτεροι χαιρετισμοί και ελπίζω να σας δω τον Απρίλιο στην Αθήνα.

Πάντα

Heiko Bleher
www.aquapress-bleher.com (http://www.aquapress-bleher.com/)

papias21
06-02-2009, 10:08
Σας ευχαριστω παρα πολυ κ.Heiko με καλυψατε απολυτως.

Σας περιμενουμε με μεγαλη χαρα!

friends

--------------------Τranslation in English------------------

Thank you very much mr. Heiko

we will be glad to welcome you!